Eli siis hyvää Ramadan-kuukautta kaikille..ihan kuin se meidän elämäämme jotenkin vaikuttaisi. Eikä täällä Suomen maassa näytä vaikuttavan oikein kenenkään muunkaan elämään. Meillä kotona on kyllä syöty ihan kuin ennenki ja onhan mies pari kolikkoa uhkapeleihinki laittanut :) Että se siitä pyhästä kuukaudesta.

Olipa haikee työpäivä eilen illalla kun olin omassa kantakuppilassani viimeistä päivää töissä. Johan oon siellä 5 vuotta viihtynyt ja muutamaankin otteeseen lopettanut ja siirtynyt muualle..ja aina vaan palannut takaisin! Saa nähä kuinka kauan nyt olen poissa vai taasko mut itketään takaisin sinne, koska se paikka ei vaan pärjää ilman mua :) Ei ne inkkarit siellä vaan osaa mitään, kun ei ne edes kunnolla ymmärrä, mitä asiakkaat haluavat..Niin paljon olen saanut negatiivista palautetta. Mutta kukapa työnantaja ei haluaisi halpaa työvoimaa. Tämä näkyy esimerkiksi meidän suomalaisten tunneissa, ettei kumma juttu meillä ole yhtään sunnuntai tuntei ku ne inkkarit ei ota mitään lisiä niistä. Välillä hiukka suututtaa...mutta eipähän asia toisaalta minulle kuulu. Näkyy kyllä sitäkin paremmin.

Tulin oikein iloiseksi tänään, kun katselin telkkaria ja Ranska on ilmoittanut häätävänsä kaikki romanikerjäläiset pois maasta. Tästä vois ottaa Suomikin mallia..mitä me niillä täällä tehdään? Mua ainakin vituttaa mennä aamulla töihin kun juna-asemalla on kymmenen kättä ojossa ja toivottavasssa hyvää huomenta. Saatana..töihin tai pois maasta! Tai ainakin pois kaduilta pummimasta. Kyllä se Sarkozy on kova kundi..se on tehny paljon hyviä tekoja..ja muutaman huononki kyllä :D

Taas mä täällä hotellilla kirjoittelen kun ei asiakkaita meinaa olla..Ja kotona ei kone toimi. Kumpi mies siellä lienee sen hajoittanut..isompi vai pienempi. Sitä en ehkä koskaan saa tietää. Mutta ainakaan se ei toimi. Tai siis netti ei toimi..ja Elisan mukaan siinähän ei tietenkään ole mitään vikaa..Ja sinne hiiskatin vikapalveluun ei saanu 40min jonotuksenkaan jkälkeen mitään yhteyttä!Kai siitäkin pitää joku helvetin reklamaatio tehdä sinne firmaan..johan on kumma kun ei homma toimi. Ja kuitenkinhan ne veloittaa multa sen yhteysmaksun tältä ajalta vaikka vika niiden päässä oliskin..*huoh*

Mut eiköhän tää nyt tänään ollu tässä...ei pysty keskittyy enään..